Проєкт "Робимо українське", присвячений 15-річчю компанії Метінвест, увійшов у ТОП-25 успішних маркетингових стратегій

Журнал «Власть денег» включив проєкт "Робимо Українське", приурочений до 15-річчя компанії Метінвест, у ТОП-25 успішних маркетингових кампаній. До рейтингу ввійшли найбільш пам'ятні та дієві кампанії українського ринку 2020 – першої половини 2021 року. Враховувалися креативність, масштаб, економічний ефект, wow-фактор сприйняття проєкту, а також його відповідність етичним нормам бізнесу.
Про це повідомляє прес-служба кампанії.
У рекламній кампанії "Метинвест 15" потужна естетика металургійної та гірничої справи зливається з повсякденним життям. Це показує близькість виробництва до українців. Ролик транслювався на 14 телеканалах країни, а загальне число переглядів у YouTube досягло понад 10 млн.
Також у проєкті брали участь українські знаменитості – співачка Юлія Саніна, лідер гурту The Hardkiss, капітан збірної України з футболу, голкіпер FC SHAKHTAR Андрій Пятов, мандрівник Дмитро Комаров та ресторатор Дмитро Борисов. Всі вони цікаво та на прикладі власних професій пояснювали студенам, як народжується сталь, в фільмі "Металева Зірка"його можна подивитися тут.
У результаті вийшов упізнаваний і яскравий продукт з національним колоритом.
Весь рейтинг доступний за посиланням.