09:00, Сьогодні
Важливі перемовини щодо майбутнього гри S.T.A.L.K.E.R. 2: Максим Кріппа поділився планами та досягненнями
20 листопада відбувся довгоочікуваний реліз гри S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля, над якою працювала українська студія GSC Game World. Цей проєкт став знаковою подією для ігрової індустрії, демонструючи потенціал українських розробників навіть в умовах війни. Власник студії, Максим Кріппа, в інтерв'ю Forbes розповів про виклики, з якими стикалася команда під час створення гри, а також поділився своїм баченням майбутнього проєкту.
Як зазначає сайт Newsvit.com.ua, Кріппа наголосив, що вихід S.T.A.L.K.E.R. 2 є не просто комерційним успіхом для GSC Game World, а важливим культурним досягненням. Розробка велася безперервно, попри складні обставини. За його словами, ця гра стала символом незламності української нації та здатності створювати висококласний продукт, який може конкурувати на міжнародному рівні.
На запитання про фінансову сторону проєкту, Максим Кріппа не розкрив точну суму інвестицій у створення гри. Водночас він зазначив, що лише за перші 36 годин після релізу було продано понад мільйон копій. Вартість проєкту, за його оцінкою, сягає десятків мільйонів доларів, і це лише початок. Враховуючи такий старт, S.T.A.L.K.E.R. 2 має всі шанси стати однією з найуспішніших українських відеоігор за останні роки. Студія планує активно підтримувати проєкт оновленнями та додатковим контентом, залучаючи до розробки нових спеціалістів.
Крім основної гри, GSC Game World планує випустити два доповнення (DLC) та працює над ще одним новим проєктом. Як приклад успішного розширення франшизи Кріппа навів польську компанію CD Projekt Red, яка створила серію "Відьмак". За мотивами цієї гри було випущено не лише книги, а й серіал на платформі Netflix.
Власник GSC Game World вважає, що S.T.A.L.K.E.R. 2 має не менший потенціал для розвитку у схожому форматі. Ведуться активні переговори щодо створення нових продуктів за мотивами гри, зокрема медіапроєктів, однак наразі остаточного рішення ще не ухвалено.
Таким чином, реліз S.T.A.L.K.E.R. 2 став важливою віхою для української ігрової індустрії, підкресливши можливості місцевих розробників та відкривши нові перспективи для подальшого розвитку серії.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
09:00
9 січня
11:00
30 грудня 2024 р.
17:17
12 грудня 2024 р.
live comments feed...